Dátum vydania | 01.10.2014 |
Typ balenia | CD obal |
Nosič | CD |
Osoby | Alexej Pyško, Tomáš Borůvka, Vladimír John |
EAN | 8594177720028 |
1. Co je to krize firmy
2. Nejčastější signály krize
3. Jaká jsou řešení krize
4. Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi
5. Jak se chovat v krizi
Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout.
Délka 40 min.
Copyright © 2021 Bontonland.cz.Všechna práva vyhrazena.
Pokud máte jakékoliv dotazy, nebo problémy se zobrazením našich stránek, kontaktujte nás.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.